HAARVERLIES BEHANDELING

XL Hair® is een niet-chirurgische behandeling tegen haaruitval voor mannen en vrouwen. Er wordt een combinatie van hyaluronzuur met 47 andere actieve ingrediënten gebruikt. De behandeling is geschikt voor mensen met dunner wordend haar die verder haarverlies willen voorkomen.  Haarfollikels worden gestimuleerd met als effect dikker haar.

xl-hair®-hair-restoration-6-x-5ml.jpeg

XL Hair® bij DeGezichtskliniek

XL Hair® is een injecteerbare behandeling tegen haaruitval die de doorbloeding van de hoofdhuid bevordert (slechte doorbloeding is een van de oorzaken van haaruitval). Door een combinatie van hyaluronzuur en 42 actieve ingrediënten worden de haarzakjes optimaal gestimuleerd en geactiveerd. Hierdoor worden de haarzakjes weer gezond en in de meeste gevallen ook productief waardoor haaruitval stopt en er meer haargroei ontstaat.

What is XL Hair®?

• Lokale behandeling die haarfollikels voedt en stimuleert

• Stopt haaruitval en activeert de groei van nieuwe haren

• Geschikt voor zowel mannen als vrouwen

• Niet-chirurgisch en minimaal pijnlijk

Results visible

Recovery

Behandelaar

Na 6-9 weken

6 (mannen), 8 (vrouwen)

1 dag

Cosmetic Arts

Voor en Na

FAQ over XL Hair®

XL Hair®, wat is dat precies?

XL Hair® is een ‘hairbooster’, een injectievloeistof voor de hoofdhuid die de haarfollikels voedt en reactiveert. Het bevat een groot aantal actieve ingrediënten zoals (natuurlijk) hyaluronzuur aangevuld met een biorevitalisatievloeistof, bestaande uit maar liefst 47 actieve ingrediënten (zoals groeifactoren (FGF), koperpeptide, antioxidanten, vitaminen, mineralen, peptides, aminozuren en sporenelementen).

Wat kan XL Hair® voor mij doen?

XL Hair® wordt ingebracht  met behulp van microneedling en het belangrijke voordeel daarvan is dat het de doorbloeding van de hoofdhuid bevordert (een slechte doorbloeding  is één van de oorzaken van haaruitval). Samen met de voedende ingrediënten in XL Hair® worden de haarzakjes optimaal gestimuleerd en geactiveerd. Haarfollikels worden hierdoor weer gezond en in de meeste gevallen ook productief waardoor haaruitval stopt en meer haargroei ontstaat. Het is hierbij wel belangrijk dat de hele kuur gevolgd wordt.

Behandeling en behandelplan

Wij raden aan om een kuur te volgen die 8 à 12 weken duurt. Voor mannen bestaat de kuur uit 8 weken en 6 behandelingen. De eerste 4 weken heeft u elke week 1 behandeling, daarna 2 behandelingen om de week. Voor vrouwen bestaat de kuur uit 12 weken en 8 behandelingen. De eerste 4 weken heeft u elke week 1 behandeling, daarna 4 behandelingen om de week.

Voert een arts of huidtherapeut mijn behandeling uit?

Helaas is het gebruikelijk dat huidtherapeuten in Nederland injecteerbare behandelingen van niveau 3 uitvoeren die alleen door een arts mogen worden uitgevoerd. Om de veiligheid van de patiënt te waarborgen en geweldige resultaten te behalen, worden Hair XL-behandelingen bij De Gezichtskliniek alleen uitgevoerd door hoogopgeleide artsen.

Zijn XL Hair behandelingen pijnlijk?

We gebruiken een heel kleine naald om te injecteren en daarom vinden patiënten het niet bijzonder pijnlijk.